bästa dagen !

Dagen idag har jag tillbringat med en av mina kompisar. Först träffades vi i stan och då gick vi lite i stan.  bland annat  köpte vi godis och dricka till bion. Och självklart var vi inne i tomtelandet på stan, men tomten var inte där :(

efter bion tog vi busse ntill sjöbohallen för att kolla på cupen , bergdahlen vann (Y)
mariedalh kom två och brämhult tre , det var bra kämpat , min kompis i brämhult skött typ alla målen! (Y)

när vi skulle städa så spelade jag,chrille, daniel och alexander lite fotboll, fast bara på skoj :) och magnus en av tränarna tyckte tydligen jag är bra på ftoboll..

men måste sova nu och datan alggar sönder

godnatt / r'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0