Busdag :D

haha dagen idag har varit roligast 

iaf vi firade jul idag innan för att min morbror och de kommer inte vara med och vi vill fira jul, så det gjorde vi och min morbror är ju min gudfar så han tryckte ner mig och pussade mig.. -.- jobbigt

Sen har jag och min kusin , och mina halv kusiner titta på high school musical!

somsagt min kusin är lite konastig , så hon bara börja sjunga och dansa , sen dans hon "vals" till balkongen fför att ta en rökpaus , och när hon stog där ut så titta hon på filmen :d haha

vi gick hem vid halv sju och sen dess har jag titta efter en foderhäst , men det finns ingen sen har jag kollat på lite utrustning jag vill ha !

inget mera att skriva, godnatt /

rrn '

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0