haha ?!

haha , jag har märkt att jag är väldig aktiv på denna bloggen och inte lika aktiv på mina andra bloggar :O ,

undra hur det kommer sig? det ska jag försöka fundera ut, men jag vet att jag aldrig kommer komma på det :P men är man knäpp och har någon sjuk humor så är man såhär ?! ;sssss


är jag konastig ? :O
jag var lixom jätte aktiv innan på mina andra ;s

jag längtar så till ridningen på onsdag för jag kanske jag rida looydn eller smilla! helst smilla fjortdingen (Y)  för har ridit alla hästar i stallet förutom smilla, bara för hon är ny och inte är ubildad helt !

aja ska inte tjata om hur mycket jag längtar till onsdagen mera !

men aja måste verkligen sova nu ;o

godnatt alla söta blogglästar! ♥

/ rn'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0