längesen nu ju :o

som rubiken säger, de va längesen jag va inne på bloggen nu,
ska försöka vara lite mer aktiv på bloggen ;)
menmen.
nyår imon, kulkul, skulle egentligen va me nellie imon men hon bestämde me annie ist..
så nu va de förstörd, har lixom köpt massa chips o sånt, men emma kommer imon ist, o då ska hon ha me sin dator, kamera, varma kläder o sånt, för vi ska va ute o ta mkt kort så jag tror de kommer komma upp kort, väldigt snart :)
rebecka granström @facebook . bbaabbyyhh @bdb . :) bilder kommer där ngn stans vet inte än .
dagen imon kommer bli super!
fast imon på dagen så kommer vi bah fixa oss o ha på hög musik, :D
o vi ska dricka massor, typ som champang barn aso, o så kanske vi får smaka på alkohol cider, o kanske champang med alkohol i, o massa sånt, sen på kvällen vid 12 tiden ska vi va ute o träffa nellie :)
kulkul (:
o så, ska vi skrika 2011 här kommer vi :D
(som vanligt dåeh)
o som sagt idag, så kom jag hem från emma, vid 2 tiden ungefär,
sen så vid typ 3 elr 4 tiden så åkte vi till stan o handla mat o sånt till imon, o så lite godis,
tim o loke (mina bröder) ville ha munkar o de gillar int jag så  jag köpte 3 baguetter ist,
men ah, de va la en bra dag idag me xd
längtar redan till imon, o på måndag o tisdag me såklart, för då ska jag va me nellie o på måndagen så ska jag till nellie o så va me henne o så o sen på kvällen så blire film o sånt, o så sover jag hos henne till på tisdagen, o så e vi då me, o så kankse vi ska ner till therese o leka me hennes dotter :)
o så ska jag fråga nellie om hon vill hänga me till stallet :)
o i januari ska min mamma anmäla mej till ridskola i tvååker :)
lääääängtar!
menmen, kommer nog ett inlägg imon me :) hoppas jag iaf :p
men hejdå (a) <3
kram / r'g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0