måste detta va ifyllt för varje inlägg? :o

cha,
annie sovde här inatt o de va funny, men när vi skulle göra oss iordning för vi skulle till stan så ville hon att vi skulle va fjårtisar, xd
vf vet jag inte xd
men hon skulle till stan med sina syskon o jag fick inte hänga me, men mamma skulle ändå till stan så jag åkte me henne för o handla julklappar, o så behövde jag ett midje skärp som jag skulle va på julafton o jul avslutningen i skolan,
men när vi skulle köpa de skärpet så krånglde mammas bank kort, men hon hade kontanter iaf,
men vi drog till banken för o hämta ut pengar, men de gick inte så vi åkte hem, men innan vi åkte hem så skulle mamma in på system bolaget, för o köpa vin, o så gjorde vi de o så träffa vi camilla våran lärare, o jag bah ''mamma jag diggar caillas skor'' :o  mamma bah '' ah, dom e najsa!'' xd
menmen sen åkte vi hem, så beställde mamma ett nytt bank kort, sen så tog jag datan o nöta the sims xd
o sen så börja de bli kväll o så frågade jag annie om vi kunde va imon, o hon bah, nä ska va me vecka ... <3
jag bah men vi skulle ju va?!
hon bah men nu ska jag va me vickan, o jag bah tack..
hon bah vad? ..
jag bah men gissa?!
hon bah jag vene,
jag bah hepp.
sen så sa jag bah tack för tiden vi hade den har vart underbar men nu e våran vänskap borta föralltid, o jag antar att den kommer va borta..
sorligt nog,
men sen så börja vi bråka på riktigt o jag försöker göra så vi blir vänner igen, men hon svarar inte på mina sms, så jag vene vad jag ska göra lixom,
pallar inte ringa henne, xd
menmen, nu e ju klockan 00.40,
mkt jagvet xd
men ah, har lixom inget o göra för jag har gått o lagt mej, men jag tänkte ''äh, jag sätter mej vid datan lite'' xd
men nu ska jag sluta blogga för idag, mina fingrar får kramp xd<3
kram // rg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0