rubrik? :S

tycker ni borde kolla :)  det är bara att klicka här

aja, jag slutade 12.30 idag , eftersom det var "ta igen tid"och jag  blev inte kallad (Y)  hade bara svenska , och våran svenska lektion var soooft , för vi spelade teater :)

på spanskan hade vi vikaria och vikarier kan man ju köra med lite hej vilt , så vi bomba han , haha det var skojjiiit ;P

vi ska ha vikarie imorgon igen på spanskan, :))  har inte så mycket mera att skriva om dagen faktist .. ska snart ladda över bilderna från min kamra för vill kunna ladda upp lite bilder här på bloggen! ;p

jusst nu sitter jag och pratar med amanda :)  ska snart gå ner och äta för min mage skriker :(


men jag upptaterar imorgon


/ rn '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0