slapp dag i skolan!

                                                                 SKOLA!


idag hade vi fotbolls tunering o jag va inte me, o dom som ingte va me fick bah titta på film o gå tipspromenad, sen så typ gjorde man ingenting, hade värsta tråk då... så jag o en kompis drog affären, sen titta vi på fotbollen, men ah, vi fick sluta typ en timme tidigare :D fett slapp dag iaf (: har typ inget mer o skirva om skolan.



                                                                 BELLEN ELLER KVARNA?



jag ska lix börja på ridskola i januari, men de dumma e ju att jag vill gå på bellen o kvarna samtidigt, men lix bellen har jätte snälla hästar o personal o massa sånt, de samma med kvarna, o lix jag vene vilken?
tips kanske?
alla säger att bellen e bäst, men jag tycker båda e bäst? xd
prombleeeeeeem! -.-'
menmen, skriv en kommentar vilken ni tycker jag ska börja på  :)




haaaaajdaaaaaaah (;<3



// kram r'g<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0