snabbt eller onödigt lång inlägg ..

blir ett snabbt inlägg för jag ska till mamma att jag skulle gå upp sju imorgon , vet inte varför, men är man klumpig som jag så är man .. :s

har nyss kollat på idol och olle åkte ut. så nu är det final med minnah och yay eller vad han heter?!

har inte så mycket mer aatt skriva för har lite brottom klockan är snart halv tolv , om jag inte går och lägger mig snart kommer jag inte orka upp så tidigt .. :D sömntuta lång väg! :D

men imorgon blir det stan och bio med Rebecka.S (Y) sånt gillar vi ..
vi ska se en barnfilm som är en komedi , den heter marmdale eller något konastig namn, men om ni vill veta så kan ni gå in på den här sidan , så kan ni leta upp den filmen! (:
men det ska iaf bli skojit att kolla på den barnfilm, brukar inte gå på barnfilmer bara med familjen men inte med kompisar ;)

sen på söndag ska jag till ishallen och åka skdridskor med amanda ! (Y)

jag har ingen anning om hur jag ska hinna göra alla min läxor eftersom jag varit hemma i någon vecka , för jag var "sjuk"

så om ni vill veta varför jag vart hemma får ni fråga snällt!  så kankse jag säger ;)

jag sa att detta skulle bli ett snabbt inlägg, men det blev ett onödigt inlägg .. men bättre med ett onödigt inlägg än inget alls! :P

jag börjar få kramp i mina fingrar nu ... undra varför? haha  jag kanske borde sluta skriva och gå och lägga mig . fast först måste jag bortständeran och ta bort mitt smink! :D

jag upptaterar mera imorgon om jag hinner ^^

kram / rn '

btw , klicka här, för tycker ni ska titta på min egna blogg ;)  och min andra :O  ! om ni inte kollar blir jag ledsen :(



sötaste hunden i hela världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0