svårt o komma på rubrik..

i fredags så skulle jag va me annie o så skulle hon me mej till pappa, men de blev att jag åkte sj, för hon blev sjuk.. :(
men jag åkte sj.
så när jag kom till pappa så hyrde vi film o köpte godis, filmen hette ''en galen natt'' as bra va den!
sen efter filmen gick jag o pappa o la oss,
som vanligt så vaknar man mellan 8 o 10 på morgonen hos pappa, jobbigt jagvet.
sen när jag vaknat så drog jag ner till farmor, fick damp på henne, för hon e jobbig.
efter de så skulle farmor o pappa bära in ved till källaren..
såklart va jag tvungen o hjälpa till..
de va tråkigt..
efter de så kom packe, (pappas kompis) o så fråga han om jag o pappa vile hänga me han, för han o några till skulle ut o festa, men vi ville inte me, så vi va hemma ist, sen så ringde koffe o fråga om vi ville komma ner o hjälpa han me hans bil, man typ bah satt där o hade sjukt tråkigt!
efter ngn timme drog vi till borås o köpte mat, o de blev mcdonalds, gott vare.
sen efter de så åkte vi tillbaka till koffe o dom, o va där typ 20-30 min.
när vi kom ut o satte oss i bilen så skulle pappa tvunget till o sladda elr va de heter, jag tycker de e fett läskigt..¨
när vi kom hem så kollade jag på tv o satt vid datan lite,
sen gick jag o la mej.
o idag så hade vi inget o göra så ringde pappa till ida o elin o dom, o kolla om vi kunde komma o hälsa på, o de kunde vi så vi åkte ner dit, o elin va inte hemma, så jag va me ida ist, kul vare (:
har inte träffat dom på år..
när vi skulle åka hem, så vare raka vägen till björketorp, o såklart glömde vi pulkorna som jag skulle ha me mej hem, menmen,
nu e jag hos mamma iaf,
ska snart packa ner skolsakerna, o så äta kvällsmat o sånt dära, sen gå o lägga mej, går upp sju varje morgon..
jobbigt.
o nu sitter jag vid datan o tv o äter pepparkakor ;)
menmen, ska dra nu, bye (:
/ rg'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0